3 mei 2013

flora en fauna

Ik had al een hele tijd een rood tricootje liggen met witte hartjes maar ik kon maar niet beslissen wat ik ermee zou doen... Het was maar een half metertje.
Onlangs viel mijn oog op dit mooie tuniekje en ik dacht dat dat wel iets voor mijn kleinste poepegaatje zou zijn.
Ik gebruikte een patroon van een rompertje met raglan mouwen uit Ottobre en paste zelf de onderkant aan, zodat de achterzijde net iets langer is dan de voorzijde. Ik liet het splitje aan de voorzijde achterwege maar voegde wel een lintje toe dat gestrikt kan worden (als ze het ten minste niet altijd meteen weer losmaakt...) De mouwen maakte ik 3/4 en werden gewoon omgestikt, dat ging iets sneller, want het moest op 1 avond af zijn (lang leve de 1-avond-projectjes :-)
Vandaag was de ideale dag om de natuur in te trekken met een nieuwe hartjestuniek! Ik had de indruk dat ze er heel blij mee was!
stof: Micha's Stoffecke



1 opmerking:

  1. Super, super schattig! Lang leve de 1 avond projectjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen